اعتصامی

 رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت : برخی شهروندان با نگهداری سگ در منزل و سپس رها سازی آنها در سطح شهر به دلیل هزینه بالای نگهداری معضل زیست محیطی ایجاد کرده اند که می تواند به شیوع بیماری های مشترک انسان و حیوان بینجامد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج سید مرتضی اعتصامی به دغدغه رهاسازی سگ ها در سطح معابر اشاره کرد و اظهارداشت: از سوی دیگر وجود سگ های بلاصاحب در کرج معضل دیگری است که باید با همکاری دستگاههای اجرایی نسبت به جمع آوری و ساماندهی آنها اقدام کرد.


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج  اذعان کرد: برخی با به راه انداختن پویش تغذیه و نگهداری سگ در سطح شهر و معابر به لحاظ بهداشتی و زیست محیطی مشکل ایجاد می کنند این امر سبب شده تا شاهد هجوم سگ های ولگرد به سطح خیابان ها و معابر شهری کرج باشیم.

اعتصامی یکی از دیگر معضلات زیست محیطی و بهداشتی این کلانشهر را رعایت نکردن اصول بهداشتی توسط واحدهای دامپزشکی خصوصی در سطح شهر برشمرد و افزود: امروزه به واسطه روی آوردن برخی شهروندان به نگهداری از حیوانات در منازل، شاهد افزایش تعداد واحدهای خدمات دامپزشکی در کرج هستیم که در تفکیک و معدوم سازی پسماندهای عفونی این واحدها مشارکت ندارند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج  گفت: تجمیع پسماندهای این واحدها با زباله های معمولی از مخاطرات زیست محیطی است که باید برای جداسازی این نوع پسماندها چاره جویی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =